уторак, 22. март 2016.

Nega kose

Danas pisem o nekim mojim savetima za negu kose i kako ja negujem svoju kosu.Pa da ne duzim, pocnimo.


Ovo su jako jeftine maske, ali po meni najbolje.Kostaju oko 300 dinara i ja ih kupujem na pijaci.Obe imaju po 1000 ml i ja prilicno dosta stavim ove maske na kosu.Uglavnom na mokru pre pranja, i drzim je koliko imam vremena, nekad pola sata, nekad celu noc, nekada sat-dva, zaista nema pravila.Meni je kosa posle njih jako mekana i racna i lako se rascesljava i sto je najbitnije ne masti, nekada, ali stvarno retko kada posle pranja kosu, stavim 20 min, ali to se uglavnom desava leti, jer me zimi mrzi.




Sledeca stvar je stvar o kojoj se dosta prica u poslednje vreme, a to je kokosovo ulje.Ja ga zaista obozavam i takodje ga koristim kao ove maske pre pranja.Nekada i posle, jako jako malo na krajeve stavim i bas mi onako kosa od njega bude mekana i zdrava.
 
Sledeca stvar u koju sam smrtno zaljubljena je ovaj prirodni sampon, recept za njega mozete procitati OVDE.Od ovog sampona meni zaista brze raste kosa i manje se masti.Malo isusuje, ali ukoliko koristite dobar regenator ili ulje, zaista nije to neki veliki problem.Obozavam ovaj sampon, obavezno probajte, kosa je takodje od njega jako glatka i zdravije izgleda.

Maska od kokosovog i maslinovog ulja i zumanca.Ovo je nesto sto ja koristim zaista retko kada, dva -tri puta mesecno, jer me mrzi iskreno.Ali predobra stvar.Cini cuda, oporavlja kosu, kada sam je koristila dva puta nedeljno, 40-ak dana, kosa mi je bila fenomenalna i spasila sam se jednog sisanja.

Majonez.Majone je cudo za kosu.Ostavite ga 30 min, i operite posle toga kosu dobro i kosa ce vam biti premekana i sjajna i leprsava.Predobra stvar za kosu, majonez u sebi ima dosta benefita za kosu i zaista cini cuda, deluje cudno i sumnjivo, ali predobra stvar. 

Нема коментара:

Постави коментар