субота, 13. фебруар 2016.

Oriflame the ONE everlasting foundation

Danas sam tu da popricam o jednom puderu za koji sam se jako vezala, jer je to savrsenstvo u bocici. Po naslovu vidite o kom se puderu radi, planiram da vam uradim recenziju i oriflame lakova iz iste kolekcije. Oriflame je odlicna firma, svi proizvodi su im fantasticni ali ova kolekcija the ONE im je pobedila. Nego da mi predjemo na puder. 





Ovo je puder u nijansi natural beige, sto meni u potponosti odgovara sada zimi. Pakovanje je super. Lepo izgleda. Cvrsto, stakleno. Cena mu je oko 1000 dinara, medjutim ja sam ovaj moj dobila po neverovatnoj ceni, 2 za 700 dinara, sto je bilo ja mislim u proslom katalogu. Sto se tice pokrivnosti, nije jaka, mozda medium
Mada meni je super, ja ga koristim i preko dana a i uvece. Samo sto uvece stavim 2 sloja i korektora malo vise. 
Sto se tice postojanosti, morate koristiti i malo pudera u kamenu nekog ukoliko zelite da vam bas stoji ceo dan. Medjutim ja ga stavim oko 7 i oko 5 i dalje drzi pokrivenost, nije 100% tu, ali moze da prodje. Tekstura mu je lagana, lako se razmazuje, ja ga nanosim ili prstima ili beauty blenderom. Okej je za sve tipove koze. Meni ne masti, niti isusuje, a imam mesovitu kozu. 
I to bi bilo to, ova recenzija je verovato uzasno neprofesionalna i sve, ali izvezbacu se, ovo mi je tek prva. 

3 коментара:

  1. what a lovely post my dear
    amazing itemreview
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    ОдговориИзбриши
  2. great review!
    Follow for follow? please let me know in my blog<3
    Have a great weekend and Happy valentine!
    http://stargazershia.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lepo si izrecenzirala ovaj proizvod, kupila bih ga mozda, ali ja inace ne koristim puderee. Sve usvemu, sjajan post! :D
    Poseyi i uclani se akoo zelis, molim te:D Hvaalaa<3!

    Teen Queen

    ОдговориИзбриши